Vraag: ik kan een link in een nieuwsbrief kopen naar mijn webshop, is dat interessant?

Antwoord:

Afhankelijk van de kwaliteit van de mailinglijst is opname in een nieuwsbrief met directe link naar jouw webshop altijd een goed idee. Wel als de prijs klopt natuurlijk.
Het directe voordeel van een link in een grote mailing is het ‘direct sales effect’ naar een grote groep ontvangers.
Als je nog wat kunt marchanderen, bv “het is ok, maar ik wil voor dat geld twee keer mee, in die van juni en die van volgende maand”, heb je de meeste ‘bang for your buck’.
Zorg als het kan voor 2 links in de mailing: een visuele banner, en een tekstlink in de tekst van de mailing. Dan verhoog je je kansen op clicks.
Succes!
Ps. Een hele slimme en goedkope marketingtactiek is vriendjes worden met mensen met goede grote -relevante- lijsten en opname in elkaars nieuwsbrieven ruilen.

Deel onze berichten:

Share on facebook
Delen op Facebook
Share on twitter
Delen op Twitter
Share on linkedin
Delen op Linkdin
Share on whatsapp
WhatsApp