Het probleem

Uurtje Factuurtje

Traditionele Aanpak

Uurtje factuurtje

Onze oplossing

Partners in Groei en Succes

Een vast bedrag per maand

+ commissie op de omzet

Hoe we samenwerken

We stellen samen een passend maandbedrag en commissiepercentage vast, afgestemd op jouw specifieke behoeften en doelen.

Happy234.jpg
Second opinion:

Werkt mijn sales funnel wel?

Heb jij een website dan heb je een sales funnel. Maar produceert jouw sales funnel dag en nacht leads of omzet? Nee? Doe dan een second opinion met Happy Agency. Plan zelf een videogesprek in waarin we jouw (online) marketing doorlichten en verbeterpunten identificeren. Het gesprek duurt 30 minuten en is kosteloos en vrijblijvend en bevat onder andere:

  • Introductie sales funnel marketing
  • Second opinion: over jouw merk en positionering en propositie
  • Second opinion: over jouw website (seo, useability, techniek)
  • Second opinion: over jouw conversie aanpak en lead magnets
  • Laaghangend fruit: wat kun je vandaag doen om beter te worden?
Over ons

Happy! Maar hoe?

We zijn een "Marketing-Studio"

Marketing en design zijn bij ons in balans. Bij elke uiting die we maken denken we na over het effect. Bij elk advies denken we al in beelden en teksten die we later nodig zullen hebben. Dit levert vlotte producties op en zo spelen we snel in op veranderingen.

Alles draait om samenwerking

Samen werken is de sleutel. Met onze opdrachtgevers natuurlijk, en met andere creatieven en marketingmensen. Je ziet vaak mensen bij ons op kantoor aan het werk, of wij bij een partner. Projecten zijn werkelijk co-creaties. Aan ‘over de muur gooien’ doen we niet, de kanalen staan altijd open.

Geen gezwam maar sales funnels

Iedereen met een website heeft een sales funnel, maar lang niet iedereen realiseert zich dat. Een goed werkende sales funnel is het hart van de zaak, juist daardoor ontstaat er een heldere focus op resultaat. De site of app is dus de spin in het web van alle activiteiten. Leidt er relevant verkeer naartoe en start wederkerige relaties, dan slaat de vlam in de pan.

Doelgericht, niet inputgericht

Werken binnen een budget is geen enkel probleem. We werken met budgetten vanaf €0 (sweat equity) tot vele duizenden euro’s. Stel ons de vraag hoe wij iets zouden aanpakken en je krijgt een open en eerlijk antwoord, zonder voorkeur voor een communicatiemiddel of urenschrijverij.

Laat reuzen voor je werken!

Het is hoog tijd dat Google, Facebook, Twitter en LinkedIn voor jou gaan werken in plaats van andersom. Wij laten je zien hoe je dat doet.

Ervaring én energie

Wij combineren de onstuimigheid van de jeugd met een berg aan ervaring en mixen online en offline als een eersteklas gin & tonic.

Gevestigd in Zwolle

Wij zijn een dynamische mix van marketing- en design. Ons kernteam, ondersteund door een netwerk van zelfstandige professionals, streeft naar perfecte balans tussen marketing en design. Wij geloven in co-creatie, open communicatie en het bouwen van effectieve salesfunnels. Onze benadering is doelgericht, waarbij we de kracht van grote platforms zoals Google en Linkedin benutten. Ontdek waarom opdrachtgevers zo enthousiast zijn over samenwerken met ons

Een greep uit onze projecten:

Hit the ground running...

Doel: opbouwen netwerk van retailers in Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk

LinkedIn marketing plus een speciale reseller-pagina levert aanvragen op van wederverkopers die zich -na ontvangst van een sample- aan kunnen melden om met korting sportkleding in te kopen op de webshop.

Doel: genereren van leads voor verkoopmanager wijnleverancier

In het eerste jaar van de samenwerking werd op basis van lead-generatie enkele zeer grote B2B accounts binnengehaald waaronder het grootste relatiegeschenkenbedrijf van noordwest Europa.

Doel: lead-generatie en verlagen van de conversiedrempel

Het verkeer naar de website werd verhoogd door adverteren en SEO-acties. Met behulp van LinkedIn marketing werden honderden nieuwe contacten gelegd voor dit softwareplatform voor risicomanagement. Productie van folders en lead-generators.

Doel: merkontwikkeling, salespitch en -materiaal

Naam voor dit actieve developersteam ontwikkeld en materialen geproduceerd waaronder LinkedIn profielen, nieuwsbrief template, en PowerPoint.

Doel: merkontwikkeling gerobotiseerd lasbedrijf

Pakkende naam en huisstijl ontwikkeld, tevens belettering van het bedrijfspand.

Doel: herontwikkeling website meubelmerk

De website stond al lange tijd stil en had nieuwe impulsen nodig. Dit vlot opgepakt op basis van WordPress, Elementor, en Woocommerce.

Doel: merkontwikkeling en bouw website

Voor een nieuwe leverancier van eikenhout bouwmaterialen een nieuw logo en one-pager geproduceerd. Tevens geadviseerd over de inrichting van het bedrijfspand en de openingsfestiviteiten.

Doel: Bouw vloerenmerk en dealernetwerk

Merkontwikkeling van dé houten vloer voor op vloerverwarming. In een half jaar tijd leads gegenereerd voor landelijk dealernetwerk van 40 bedrijven.

Doel: Merkontwikkeling en lancering medisch screeningsproces

Bouw van het merk en PR door middel van LinkedIn, persbericht, en videoproductie. Productie van alle andere instrumenten.

Doel: Genereren Europese traffic naar webshop met innovatieve 3D printers

Online advertising, vooral Facebook en Google Ads, in 25+ landen.
Nieuwsbriefmarketing. Online marketing dashboard.

Doel: Realistische presentatie van de relatie boer, maatschappij en natuur

Door middel van interviews met agrariërs door het hele land wordt de discussie over de rol van de boer positief gevoed. Website vol content en nieuwsberichten.

Doel: Merkontwikkeling en boosten van omzet in zeeaquarium shop

Site herbouwd en online advertising opgezet. Automation door middel van een nieuwsbriefcyclus met daarin de laatst binnengekomen koralen.

Doel: Brexit omzetdaling voorkomen bij Engels transportbedrijf

Herbouw website en lead generatie funnel op basis van Google Ads. Advies op basis van doorlopend online marketing dashboard.

Doel: Meer bekendheid bij de consument voor het flagship product

Effectieve sales funnel met e-mail automation ingericht voor de verspreiding van product samples met houtolie.

Doel: Meer autokopers in de showroom

Door de site om te bouwen kwamen er veel meer vragen via de chat binnen. De chat leidde naar bezoek en bezoekers worden kopers. Door online advertising en automation is het verkeer naar de site vertienvoudigd

Ik wil meer weten: